Latmasken

Har bitit mig i rumpan sista veckan..

Inte helt sant men har tränat dåligt. Så ikväll är det träning som gäller.

Jag tappar suget när Nixo är hängig. Han vill inte direkt gå på promenaderna. Han är superpigg i början men eftersom det blir typ samma runda varje dag och han inte ska gå superlångt så surar han till/eller så gör det ont efter ett tag. Så går vägen hem supersuper långsamt.

Ska köra lite övningar innan vi går ut ikväll så får vi se om han är på bättre humör.

Nixo de senaste kvällarna...






Japp så ser han ut efter kvällspromenad och mat. Jag ser en understimulerad hund. Andra ser en trött hund.

Jag måste skärpa mig med början idag. Varje dag ska vara meningsfullt i mina hundars liv!



Kommentarer
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom

så söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0