Championat med Kitty!

Det är dagen efter dagen D!
Igår åkte jag, Christina, Linnéa och Anna till Vaggeryd där Dexter och Kitty skulle ställas.
Linnéa började med Dexter. Han var snygg som vanligt och visade upp sig från sin bästa sidan.

Han blev 2:a i veteranklass med ck och sedan reserv bästa hane.
Sen var det min och Kittys tur i bruksklassen.

Här är vi under bedömningen. Bruksklassen vann vi med ck och gick då vidare till bästa tik klass

Här är bästa tik klass där vi placerad oss tvåa. Men eftersom ettan redan var fullcertad så fick vi certet och det betydde

TREDJE CERTET OCH CHAMPIONAT TILL KITTY!!!!!


Tack Christina för att jag har fått ställa Kitty och hjälpa till att ge henne championatet. Underbarare hund får man leta efter och det är ju därför jag har hennes son här hemma :)

Fler bilder kommer komma på hemsidan.

Nixo passade mormor under dagen, eller så var det tvärtom... Jag tror iaf han hade gjort ett gott jobb för båda var på strålande humör när vi kom hem.
Under kvällen var vi på kalas och där hittade han en kompis att röja omkring med.

En liten kille som heter Nogger. Det var superbus hela kvällen.

Dags att smita ut i solen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snodde bilden på Kitty och dig med rosetterna från Vaggeryd, hoppas det inte gjorde nåt::::::::::

Allt ditt är mitt såg jag på en film på TV idag!

2009-04-28 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0