Hemsida

Nu ligger jag lite efter i uppdateringar här igen. Det har varit full fart.
En sammanfattning sen sist är väl i sin ordning.

I söndags var vi och spårade med gänget i lydnadskursen.
Nixo gick två raka spår. Första spåret var han lite splittrad och gick lite väl högt med huvud men hade koll på spåret. Andra spåret la jag in lite svårigheter. Men då var han på det klara med vad det hela gick ut på och gick jättefint hela spåret.

Vi körde lite rapport och satt och pratade hundar under tiden. Men mycket trevlig förmiddag.
Tyvärr glömdes kameran hemma.

Igår var det lydnadsträning igen. Vi körde även lite agility, gick superbra och det är definitivt något jag ska testa med honom efter sommaren när han är röntgad. Jag tror det kan passa honom. Blir mycket träning för mig som är van att köra med liten hund. Handlingen måste förändras för att den ska passa honom.

Och dagens stor nyhet är att våran hemsida är så gott som klar och nu är till allmänhetens beskådning :)
Det saknas fortfarande lite men jag ska försöka fixa till det så snart det går.
Välkomna att titta in!
Adressen är: www.nixo.bazzakull.se
Bloggen kommer finnas kvar och det är där uppdateringarna i första hand kommer ske.

Tack Kerstin för allt jobb du har gjort med hemsidan!!

Nu ska jag ut i solen igen. Det gäller att passa på att njuta.
Imorgon är det utställningdags med Kitty och på söndag är det spår och lydnadsträning som gäller.

Ha en trevlig helg allihop!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

woooooow!!! vilken fin hemsida!!! snyggt och vilka fina bilder. Lycka till med den nya hemsidan. Atlas hälsar!

2009-04-25 @ 08:28:14
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0