Påskhelgen

Så var nu påsken officiellt över. Nu är ju inte jag någon stor påskfirare så jag har bara njutit av några extra dagar ledigt.
Dagarna har varit fyllda av fixande här hemma och träning eller aktivering med Nixo.

Idag har jag tränat Diki igen. Går jättebra och hon gör väldigt fina framsteg. Tränade även med Nixo, men idag var inte träningshumöret på topp så jag körde bara lite grann med honom.
Innan vi började träningen så fick hon, Nixo och Danza leka av sig i trädgården.

Nixo och Diki jagade varandra i omgångar.

Med Danza tar han det lite lugnare..

Men med Diki finns det ingen hejd på glädjen :)

Nixo och jag tränar på linförigheten.

Fjärde dagens träning av fotgående. Här kör jag lite fritt följ för att se hur kontakten är och den var det inget fel på :)

Sen skulle vi fira det hela tyckte Diki med en riktig bamsekram och en massa pussar i ansiktet.

En mysstund efter träningen.

Tack Kerstin för alla fina foton, du är suverän bakom kameran!

Nu ska vi slappa resten av kvällen
Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack själv för trevlig eftermiddag och fantastiskt arbete med Diki. Helt otroligt att det kan gå så snabbt.

Med en sådan kamera som er är det inga problem att ta fina foton:-))

Kram

2009-04-13 @ 20:01:06
URL: http://www.mysan.great-macks.se
Postat av: sussie

Vilka jättefina bilder...Nixo är bra söt hörru!!!

2009-04-15 @ 13:54:03
Postat av: Cissy

Tack! Det tycker jag med (men jag är ju liite partisk haha)

2009-04-15 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0