Sådan valp, sådan hund

Idag har jag äntligen hittat sladden som jag har letat efter. Har en mängd bilder sparade på min telefon som jag inte har vetat hur jag ska lägga över. Men nu när sladden är tillrätta så kan jag slänga över dem på datorn istället.

Här är första bilden när jag har bestämt mig till hundra procent vilken valp som ska följa med mig hem. Då var han 6 veckor.



Jag har hittat så himla sköna bilder på Nixo, han kör samma stil idag som när han var liten.
  
På första bilden är han 9 veckor och på andra bilden är han precis fyllda 1 år.

Angående den dominanta hunden, som jag skrev om i förra inlägget, så har vi inte träffat på honom igen. Men det lär vi göra. Vi i gruppen har pratat om problemet och vi är överrens om att vi inte kan ha en sån hund bland de andra hundarna.


Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det var min man som fixade genom att använda ett program, vad det nu heter, och sedan klistra in Atlas i bilden som transparant bild. Därefter var jag tvungen att fråga min kära kollega på jobbet hur man skulle få in det på bloggen. Hon är duktig på sådant. Du ser själv på hennes sida som jag har en länk på JennyK. Suveräna bilder och intressanta saker hon skriver. och du... Jag tycker er sida är väldans snygg.. härliga färger.

2009-03-29 @ 14:02:52
Postat av: Mormorsmor

Hörde att det var en samojed till salu på Enskiftesvägen i Önnestad.........

Är den obstinate trött ikväll eller?

Nu ska mor och morfar ut på promenad, mormor fick följa med på både hästtävling och fotboll tidigare idag.

2009-03-29 @ 17:25:07
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0