Härligt regniga söndag ;)

Idag är en väldigt glad dag även om det har regnat hela dagen.

Det är en speciell dag idag...och då tänker jag inte på att det är min namnsdag ;)

Idag var nämligen första rundan över 1 mil för Nixo!
Han gick fram i spannet hela rundan :)

Jag är så glad, så stolt och det är så härligt att se honom!


Nixo går till höger fram på bilden, bredvid honom går Mixtra och bak går Kitty och Yemaja (Kittys syster).

Han har ikväll fått lite extra god mat, massage och en borstning. Resten av kvällen har han sovit gott, det tar på krafterna att vara draghund ;)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt och regnigt kan man säga när man sitter i följebilen. Själv var jag dyngsur, håret dröp, handskarna vägde ett halvt kilo!

Nä skämt åsido, alla hundarna var jätteduktiga, fick ju dem tom förbi lamadjuren även om det kostade på! Kommer även Yemaja på att man kan sträcka linan även när inte matte ropar framför så kan det bli en rolig vinter. Funkar det får vi kanske bege oss iväg även till nån annan tävling än samojedveckan!

2009-11-23 @ 08:36:31
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0