Livet rullar på...

Har inte hänt så mycket speciellt under veckan. Det har varit dragträningar och grannyran för vår del. Jag har även varit en sväng i Stockholm på utbildning...igen...

I onsdags fick Stella (som Christina har på foder hos Bea) sina valpar. Det blev 1 hane och 4 tikar.
Jag och Nixo var därnere i fredags och fick se de små liven. Söta som sjutton så klart :)
Igår lördag var vi därnere och jag och Christina lagade mat. Vi gjorde stora grytor som vi sedan portionsförpackade. Så nu är det bara att värma och äta, passar oss här hemma väldigt bra :)
Jag passade då också på att ta en bild av mamman och barnen

Så små och så söta och Stella verkar gilla livet som mamma :)

Nixo tillbringade dagen med att vänta på att maten skulle bli klar för efter det blev det promenad med hundarna. Fast igår var det hundarna som gick promenad med mig. Vi var nämligen och bowlade i fredagskväll och jag kände av det i benen...hur vältränad är man då när man får träningsvärk av att bowla?

Idag ska vi iväg till ett nytt ställe och köra med hundarna. Det ska bli riktigt roligt! Jag får se om jag lyckas fota  någonting när jag står på trehjulingen ;)


Här ligger han och väntar på promenad. Kolla så han smälter ihop med golvet ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0