Söndagsträning

Körde ner till Christina för att packa upp cyklarna på släpet och få in hundarna i bilarna. Men innan vi körde gick jag en kort sväng med Stella och var bara tvungen att fotografera valparna lite. Se bara så söta de är :)

4 dagar gamla

Hur söta som helst :)

Kolla sköna sovstilen ;)

Mys...

De tränar på att bilda ett rakt led, bådar gott för lydnadsträningen i framtiden, sen är det ju alltid en som ska gå mot strömmen och la sig bakofram ;)

Sen åkte vi iväg en bit utanför Tollarp och körde ca 7 kilometer. Jag trodde inte att vi hade kört så långt, gick så himla bra så sträckan bara flög iväg. Men vi hade bil med oss som mätte. Jag körde med Kitty, Nixo och Dexter.



Jag är väldigt nöjd efter dagens runda. Nixo blir bara bättre och bättre :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder på småttingarna!!! man blir ju sjuk bara man ser dem. men! du sista bilden kunde vi inte se. Helt vit!!! Ha det gott! kram kram

2009-11-01 @ 20:26:01
Postat av: Elisabeth Roger Atlas och Yzer

psst.. våra namn försvann mitt i alltihopa.. det var vi som skrev om småttingarna och att oooj nu kom bilden.. det är ju you tube!!.. Vad duktiga ni är!!! Atlas och Yzer längtar oxå. Men först måste Yzer lära sig dra för han har aldrig dragit förr. kram kram

2009-11-01 @ 20:27:46
URL: http://www.samojedatlas.blog.se
Postat av: Syster Y

Åååh så fina dom är!! Kul att titta på dragträningen också! Heja Nixo! PoK

2009-11-01 @ 20:35:07
Postat av: Elisabeth Roger Atlas Yzer

Fuuuuusk!!! skratt.. du om ngn ser det lätt ja.. Nixo och Atlas är så himla lika varandra så det var lätt för dig. Ja jag hoppas vi kommer använda trehjuling och testa grabbarna. Hade varit bra träning för dem. kram

2009-11-02 @ 09:38:38
URL: http://samojedatlas.blogg.se/
Postat av: Sofia

I vilken ordning går de i spannet. Tiken förstår jag vem det är men vem av hanarna år bak, respektive fram?

Kram

2009-11-02 @ 09:47:45
URL: http://www.svartisens.se
Postat av: Cissy

Sorry det glömde jag skriva. Nixo går fram och Dexter går bak.

Kram

2009-11-02 @ 10:19:44
Postat av: Christina

Hoppas du är OK efter vurpan, håll koll på bromshandtagen på lördag!

2009-11-05 @ 20:20:49
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0