Katten vilken otur...

Pippi har dragit på sig otur, och otur är dyrt.
För två månader sedan hade hon en böld, antagligen efter ett slagsmål, och nu är det dags igen. Hon stöder inte ena frambenet och idag har jag äntligen fått komma tillräckligt nära för att se att det saknas lite hår på ett ställe. Så nu är det dags att åka till veterinären igen...suck!!

Men det är inte bara hon som har otur, att ha katt är inte billigt så även jag blir drabbad. Eller rättare sagt, min plånbok.

Men har man valt att ha djur så får man vara beredd att betala för det också. Jag hoppas bara hon slipper operation och att det är snabbt fixat.


Ungefär såhär tror jag det ser ut nrä hon är ute, dock med en annan motståndare ;)


Nu ska vi strax iväg ner till Christina och dragträna. Eller iaf Nixo, jag och Minus ska busa i snön medan de kör.



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emily

Nawe, men lillsnuttan då =( Hoppas hon snart blir bra igen. <3

2010-12-15 @ 23:23:52
URL: http://emilybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0