Älskade, kära Skrollan

2012-01-07
 
Ett datum som alla andra kan tyckas. Men för mig kommer det alltid vara dagen då min vackra katt Skrollan lämnade jordelivet för att gå över regnbågsbron.
 
Det jag kommer minnas mest med Skrollan är hennes otroligt coola stil mot alla hundar som kom hem till oss. Hon var så självsäker och hälsade alla hundar välkomna genom att stryka sig runt deras ben.
 
Jag kommer även minnas hennes styrka! Hon kämpade så hårt, men tyvärr gick det inte att vinna den här gången.
 
Jag saknar dig Skrollan!
 
 
Du är nu min, Nixo's, Minus och Pippi's skyddsängel tillsammans med de andra <3
 
 
För alltid älskad och saknad!
 
 
Vi ses på andra sidan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emily

Så ledsen för din skull Cissy!
Skrollan var både vacker och så mysig.
Kommer minnas henne!

Kramar

Svar: Tack Emily <3Ja hon är den vackraste och snällaste katten jag har haft.
Saknar henne!
Kramar
Cissy, Nixo & Minus

2013-01-08 @ 20:19:18
URL: http://whylime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0