Utveckling

Jag känner att jag vill lära mig mer om draträning, fysträning, teknikträning, ja helt enkelt bli bättre.
Jag behöver åka på ett träningsläger känns det som. Jag vill att någon bedömer mig, min körning, hundarna jag kör och sen berättar saker som jag inte vet. Jag vill stå där och säga JAHAAAA!! och se ut som att en glödlampa precis tändes.
Just nu känns det som att jag inte förstår någonting, att jag inte kommer vidare, att jag inte utvecklas. Att de problem man har inte reds ut utan göms under mattan.

Jag vill bli bättre, jag vill utvecklas, jag vill gå vidare. Jag behöver hjälp att utforma en plan så att både jag och hundarna utvecklas och blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0