Små kullar och stora backar

När man bor i Skåne så får man vara glad för de backar som finns.
Precis där jag bor finns det inga superbackar. Det finns betydligt bättre om man kör en bit.
Men då hinner jag inte träna innan det blir mörkt.
Det är snart kört ändå, men så länge jag slipper springa själv bland vildsvinen i mörker så försöker jag göra det ;)
 
Igår körde vi 30 minuter promenad som uppvärmning.
Sen letade vi upp en backe, inte så lång men brant och körde intervallträning.
Både skritt och trav, först hela backen och sen intervaller i skritt och trav.
20 minuter körde vi, han var pigg när vi slutade och det är det viktigaste.
 
Första träningen är egentligen bara full med positivitet för att lägga en bra grund inför fortsättningen.
Han taggade upp mer och mer för varje gång vi gick ner för backen.
Tänk att det är så kul med backar och kedjor!

På köpet fick jag ju själv motion också ;)
 
Idag och imorgon kör vi vilodag, då blir det bara promenader.
Man får inte glömma att musklerna ska återhämta sig.
 
Igår fick jag även fantastisk respons på mitt inlägg om "elaka" människor.
Jag är så tacksam över att ha så fina människor runt omkring mig!

Så nu släpper jag det hela och går vidare. Inte sjutton ska sånt där få dra ner mig!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0