Blodprover

Igår var jag och Nixo hos vår lokala veterinär och tog blodprover som ska skickas till Helsingborg på analys. Det är en uppföljning från förra besöket.
Han var lika snäll som vanligt och det var snabbt gjort.
Nu får vi vänta till den 8 oktober innan vi får svar på proverna.
 
Igår var första kvällen när det var riktigt svalt. 5 grader och fint höstväder.
Så jag och Elin åkte upp i skogen med alla grabbarna (och Bexy).
Först körde jag Bexy och Minus ihop för första gången den här säsongen. De gick kanonbra och sprang på riktigt bra. Elin körde båda sina killar och det blev allt lite tävling tyckte Minus ;)

Sen gick vi av dem och gick en sväng med Nixo.

Jag kopplade upp Nixo framför kickbiken och han är alltid lika galen :D
Elin agerade hare med Duk-e.
Vet inte riktigt hur långt vi körde men det blev nog ca 1,5 km, men jag vill ju bara att han går en liten sväng. Det är mest för att han ska få vara med och vara delaktig och självklart få röra på sig i lite snabbare tempo.
Han var överlycklig och körde sitt eget race inklusive kisspauser när han själv känner för det :)
 
Så vi njuter helt enkelt av livet <3
 
Nixo och jag 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0