Hundträning

Varför finns det så dåligt med bloggar angående hundträning, eller rättare sagt hur man tränar upp sin hund på bästa vis inom olika sporter?
 
En anledning kan kanske vara att hundmänniskor inte hinner har bloggar?
En annan kan vara att man inte vill bli granskad i sin träning?
En annan kan vara att man inte vill ge konkurrenterna tips?
 
Jag skulle gärna vilja läsa många olika bloggar om hur folk lägger upp sin dragträning.
Det är alltid kul att få fler infallsvinklar. Hjälp med problemlösningar osv.
Gärna från södra Sverige då vi har ett mycket varmare klimat och oftast har sämre förutsättningar.
 
För min egen del så räcker inte tiden till. Ska jag ha en blogg om träningen så ska den uppdateras efter varje träningspass, dvs nästan varje dag under högsäsong. Med bilder såklart.
Men den tiden får jag inte tror jag.
 
Ska starta en blogg bakom kulisserna så får vi se hur mycket jag delar med mig av den :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0