Blåst och regn!

Det var ett tag sedan, och det har hänt massor.

Pappa har varit nere och hälsa på, väldigt trevligt!
Hinken har fyllt år och börjar nu nedräkningen mot 3:a 0:a :)
Nixo har växt och kommit till den härliga (för honom) trotsåldern.
Han har insett vad löptikar är och börjar även få selektiv hörsel.

Igår var Nixo och jag hembjudna till Nina som passade sin pappas gård.
Vi åt en trevlig middag och drack ett par glas vin, tack tack för allt! Måste göras om snart!!
Mycket skratt för människornas del och mycket bus för hundarnas del.
Flinga och Tilda tröttnade dock ganska snart på den överaktiva samojeden. Men Soffi eller pudeln även kallad av mig, tyckte Nixo var ganska rolig. Iaf ett tag, sen fick hon säga till på skarpen.
Tyvärr glömde jag kameran hemma så det finns ingen dokumentation från kvällen :/

Idag ska vi ner till släktingarna och släppa ut vildarna lite. Sen blir det nog bara lugnt och sansat.

Vi har två gånger kvar till kursavslutning. Sist körde vi fritt följ, och han gick superbra!
Jag var nog lite inställd på att han skulle rymma, men icke då. Gick så fint så fint.
Så nu är det kvarsittande och kvarliggande som tränas för fullt.

Här kommer lite bilder på familjemedlemmar som inte har fått visa sig innan.

Skrollan

Pippi räcker tunga åt fotografen.

Nytagna bilder på Nixo

Nixo är ganska nöjd över att både husse och matte lägger all uppmärksamhet bara på honom.
King over the world :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0