Utställning Växjö

Idag har vi varit i Växjö hela dagen. Det var jag, Christina och Gun som samåkte.
Kitty och Mixtra skulle ställas i öppen- resp. championklass.

Kitty väntar på att något ska hända

Mixtra ser liiite konstig ut på den här bilden. Men jag tyckte bilden var söt ändå :)
Sen var det dags för Kitty och mig. Det var fyra Swedsam´s hundar i öppenklassen.
På något sätt är det ändå Linda som jag tävlar mest mot ;)

Yemaja till vänster, jag och Kitty i mitten, Linda och Scilla till höger.
Tyvärr syns det inte så bra på den här bilden. Men blicken som Linda har är inte att skoja med!
Det var nog därför det gick så bra för henne och Scilla idag. Hon stod ju och gjorde en stilstudie av mig och Kitty *s*.
Nä, Grattis Linda och Scilla för att ni idag slog mig och Kitty. Men nu ska vi inte göra en vana av detta :P

Kitty blir bedömd. Tyvärr blev det bara en slät etta idag. Men det är alltid lika roligt att ställa henne oavsett hur det går. Hon tycker det är så roligt, speciellt när hon och jag gör något själva och lilleman är hemma.

Christina och Mixtra. Mixtra vann championklassen och 3:a bästa tik med R-cacib
Snyggt jobbat.
Sedan var det uppfödargruppen som fick HP och gick vidare till final. Tyvärr blev det ingen placering där.

Igår var vi på Haloweenfest och det blev ganska sent. Så det kändes när klockan ringde kl 06,00 imorse. Men när man ska på utställning kommer man alltid upp. Jag är dock ganska trött nu, så jag tackar för mig och tackar alla er andra som var med idag för en trevlig dag!


Over and sleepy......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0