Höstpromenad

Här kommer lite fina bilder från vår promenad igår. Tyvärr är jag inte en speciellt duktig fotograf, men jag lyckades med några bilder iaf :)
Lovar att träna mer med kameran.



Lite action på bild. De flesta bilder blev tyvärr suddiga.

Å här är hela gänget samlat. Från vänster: Morfar Dexter, Mormor Mixtra, Christina, Nixo och Mamma Kitty.
Det är inte varje dag hela gänget faktiskt står stilla och tom titta på samma grej.
Vad de tittar på förtäljer inte historien, men jag skulle gissa på något vilt djur.
Christina var lite orolig för att de skulle hitta något roligt att springa efter. Hur lätt är det att hålla fyra samojeder då?
Men det hade blivit roliga bilder, eller vad tror ni?

Nu ska vi ut med Laura och ta kvällspromenaden innan det är dags för middag.
Det är ingen lydnadsträning den här veckan och förra veckan missade vi eftersom jag var på kurs med jobbet.
Men vi tränar stadigt här hemma och längtar till nästa vecka.

Nu börjar även Golden Go närma sig. Min nervositet börjar kännas av litegrann. Men jag ska träna lite med Mixtra sen är det nog lugna gatan.

Over and out för idag!

Kommentarer
Postat av: Malena & Grabbarna

Finns de något vackrare än en hel hög vita fina samojeder i höst solen?? Skulle kanske vara en hög röda tollare ;-)

Hoppas allt är bra med dig och lycka nu till med kommande utställning.

KRAM

2008-10-09 @ 08:32:08
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0