Första inlägget

Välkommen till vår blogg!
Tänkte skriva lite om vad vi hittar på men framförallt vad Nixo hittar på.
Vår familj består av husse, matte, Andreas, Nixo och våra tre katter.



Den här bilden är tagen i somras på Öland där mina svärföräldrar bor.

Självklart måste vi ju även visa bilden som togs efter Nixos första utställning.
Han blir BIR valp och BIG4-valp.



I veckan som kommer börjar Nixo sin första lydnadskurs. Uppdateringar om det kommer senare.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Lite konstigt att se dej utan Sally men ni ser ut att trivas ihop :-)

2008-09-14 @ 21:04:59
Postat av: Cissy

Susanne: Jag är också lite ovan att se mig själv med en samojed. Det har ju liksom varit en fox där i 8 år :) Jag hoppas det är ok att jag har länkat till din sida. /cissy



2008-09-14 @ 21:27:54
Postat av: "Menageriet"

Hej!

Vad kul att du fixat en blogg!!! Nu kan vi följa er lite! Lycka till på kursen! Kram och leverbitar från oss!

2008-09-15 @ 04:12:35
URL: http://w1.441.telia.com/u~44107518/indx.htm
Postat av: Nina, Tilda o Flinga

Hej vännen! Vad kul med blogg, så vi kan följa er lite lättare :-) Hoppas vi kan ses snart! Kram på Er!

2008-09-15 @ 15:30:51
Postat av: Christina

Kul med Nixos egen blogg, ska fixa länkningen vid tillfälle(hm). Vi ses om en stund!

2008-09-15 @ 17:40:58
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0