Nixo 6 månader

Idag blir Nixo sex månder. Vi firar väl inte så där jättemycket men tänkte ta en promenad på ängarna. Det var strålande sol och vi skulle bara njuta. Men det tog knappt 10 minuter från det att vi lämnade huset till att det börja ösregna. Tog lä under ett träd tills det värsta hade dragit förbi (trodde jag). Självklart tog störtskuren inte slut utan bara fortsatte och fortsatte, så jag valde en annan runda så han fick springa av sig det värsta springet i benen.
Vi får prova igen senare och hoppas på bättre väder.

Igår hade vi besök av Lollo och Peter. De hade med sig Flickan och hon är såå söt.
Här kommer lite bilder på henne. Hon är 16 veckor.

Huvudstudie:

Bara för att se hur liten hon är, eller rättare sagt hur stor Nixo är måste jag visa den här bilden.


Imorgon är det kursstart, fast utan hundar. Ska bli kul och se hur kursen är upplagd.
Nu ska jag gå och göra någonting vettigt :)
Nixo och Sotis säger hej då för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0