Visseltofta utställningen

I lördags var det alltså utställning.
Jag ställde Tea som är kullsyster til Nixo. Hon kom tvåa med Hp bland valparna.
Sen ställde jag Kitty i öppenklass och hon fick ck. Mixtra ställde jag i championklass och hon fick ck. Så Christina fick be en annan kvinna ta Kitty i kk klassen. Jag och Mixtra kom 4:a där, Kitty vet jag inte riktigt. Var lite fokuserad på Mixtra :)
Sen ställde jag Mixtra i bruksklassen och där blev hon BIR. Vi avslutade med avels och uppfödargrupp. Vi vann inte men alla tyckte det var kul iaf.
Här kommer lite bilder från utställningen

Tea med en av sina vinster. Det är bröderna bus som tränar tänderna på varandra i bakgrunden.
Nixo till vänster med ansiktet mot kameran.


Nixo till vänster, Tea i mitten och deras bror till höger.


Scilla som är Kittys syster


Teas snälla ägare som passade Nixo hela dagen medan jag ställde hundar.
Nixo njöt av varje sekund, och Tea var ju jättesnygg.


Här väntar vi på bedömningen. Linda ser lite drömmande ut :) Men Scilla har koll på matte.
Kitty har som alltid (nästan) järnkoll på min hand :)


Jättetrevlig dag och kanonväder. Inte för varmt och inte för kallt.
Hoppas dock på lite bättre placeringar nästa år.

Tack alla och tack Christina för att jag får ställa dina fina hundar :)

Kommentarer
Postat av: Malena & Grabbarna

Hej Cicci!!

Vad glad jag blev när jag såg att du skrivit i min gästbok. Nina berättade sist hon var här om Sallys öde. De är så trist när sådant händer men tyvärr något vi måste ha i bakhuvudet hela tiden när man skaffar djur.

Jätte roligt att läsa om din Nixo. Han är så fin!!

Många kramar

2008-09-25 @ 09:00:27
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se
Postat av: Malena & Grabbarna

SJÄLVKLART får du de. Jag ska lägga en länk till dig också så fort jag får tid över.



KRAM

2008-09-25 @ 21:43:28
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0