3 milen dag 2

Dagen började i sträng kyla men underlaget var kanon.
Christina startade 3 milen kl 09.06 och fick en kanonstart. Hundarna gick iväg som raketer!
Jag har haft problem med ryggen sen igår och valde att ligga lågt under förmiddagen.
Inger åkte ut på skidor och körde 1 mil.

Vi gick upp till målgången lite tidigare än vad vi hade tänkt, men tur var det. Vi hann inte stå där mer än i ca 10 minuter förrän vi såg den röda faran komma störtande mot mål.

Här kommer tjejerna i mål. Tiden blev otroliga 3.28 h!!

Helt otroligt! GRATTIS Christina till två superlopp!!!

På eftermiddagen var jag ute på sjön med grabbarna. Nixo var som vanligt lite för busig för att inse att man ska dra när man har sele på sig inte bara bita i morfar. Dexter höll god min alldeles för länge enligt mig. Stackaren fick bett i sidan, sidotacklingar och en piraja som jagade hans bakben...
Men efter att det värsta buset hade lagt sig så sprang han jättefint bredvid Dexter.
Vi körde ganska långt igår och i slutet så kopplade jag loss Nixo så han fick springa bredvid mig istället för då var hans ork slut...
Men nu vet vi vad målet är inför nästa år i Furudal, för självklart ska vi hit igen. Det har jag ju lovat Sara :)

Här är vår stuga
Ikväll ska vi fira den här underbara veckan.. Sen packar vi ihop våra saker och beger oss hemåt.

Skallen i Furudal har tystnat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0