Jag hör mitt hjärta i min hjärna...

Min kommentar efter knappt! 1 km i skidspåret...vilken usel kondis jag har!!
Men jag gav både Inger och Christina några glada skratt :)

Här håller jag på att värma upp innan vi gav oss iväg. Streching är bra har jag hört ;) (Fotograf Natalie)
Några trodde jag skulle ramla och ha mig. Men tji fick dem, stod på benen hela tiden tom i nedförsbackarna!
Efter ett par kilometer i skidspåret åkte vi hem och selade grabbarna.

Nixo till vänster och Dexter till höger och Christina som styr ekipaget.
Sen var det dags för tjejerna som otåligt stod och väntade upp vid stugan.

I första ledet går Mixtra til höger, Kitty till vänster och Flisan i andra ledet bakom Kitty.
Sen gick jag och Nixo, Christina och Dexter ner till sjön där Inger var med släden.
Det blev lite bus på sjön innan vi vände hemåt till stugan.

Försöker få Nixo att dra mig när jag springer, men han fuskade och sprang precis så kopplet inte sträcktes.
Matte fick jobba på konditionen igen :) (fotograf Natalie).

Imorgon är det dags för utställning, och vi har ikväll borstat hundarna som ska ställas.

Furudal är en stugby som inte är lik någon annan stugby jag har varit i. Det är samojeder utanför varje hus, och det är inte en samojed per hus, det är många!!

Kan det vara så att skallen i Furudal kommer göra denna resa oförglömlig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt med alla fina bilder! På en bild när hundarna drar, är det skor/strumpor jag ser på en av dem?

PoK

2009-02-05 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0