Besök och träning hos Linnéa

Igår var jag, Christina och Nisse uppe hos Linnéa och Johan och hälsade på.
Vi började dock färden dit med en promenad så att hundarna skulle "tagga ner" lite.....vet inte om vi lyckades så bra *s*.
Sen påbörjade vi bilturen mot skogen....Vi körde till en skogsväg och där kopplade vi Dexter, Mixtra och Kitty till tre trehjulingen.

Jag försökte leka fotograf med Christinas kamera, vilket lyckades sämre....många suddiga bilder....
Ska ta med min egen nästa gång då blir det nog lite bättre :)
När det var ca en kilometer kvar kopplade vi på Nixo. Han gick så mycket bättre än förra gången, nu förstod han vad det hela gick ut på och hjälpte faktiskt till att dra också, och tuggade inte bara på mamma (Kitty).

Här springer Nixo runt hos Linnéa och är lycklig.
Efter en härlig promenad i skogen och en god fika begav vi oss hemåt igen.
Behöver jag säga att han sov väldigt gott resten av kvällen, självklart utomhus det var ju -10 grader, precis lagom enligt Nixo.

Idag blir det ev skridskoåkning och sen är det nog städning och tvättning som gäller.
Sen ska vi se om jag hinner med min "30 års kris" också.

Ha det bra i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0