Favorit i repris.....

Ibland är jag mindre nöjd med min hund.................

Japp, Nixo har stått i hundgård igen.....Han verkar dock väldigt nöjd med sig själv.

Nixo och släkten stod där i ca 1 h, de andra tre var hyfsat vita och då hade Christina ändå kört med dem innan i slaskigt väder. Men Nixo var vit, ren och fin innan hundgården, efter såg han ut så där..........
Idag fick han ligga på klinkersgolvet tills han hade torkat, sen borstade jag bort det värsta.
Får se vad min allergi säger om detta.....finns risk för dusch senare i veckan...

Nu hoppas jag på kallare väder och snö, mycket bättre väder för vita hundar :)

Kommentarer
Postat av: sussie sterner

Det är när jag ser Nixo på det här viset som jag intalar mig själv att jag aldrig ska skaffa hund...;)

2009-01-20 @ 21:07:12
Postat av: Christina

Ville bara titta in och önska snabb tillfriskning. Hundarna längtar efter en ny tur med nyförvärvet och Nixo kan nog behövas för att hjälpa tjejerna nu när morfar ska vila sitt ben!

2009-01-24 @ 20:38:52
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0