Nyår och födelsedagsfest!!

GOTT NYTT ÅR!!

Då har vi ramlat över strecket och är nu inne på år 2009. Inga nyårslöften som man ändå inte håller.
Vill börja med att tacka alla som kom på vår nyår/min födelsedagsfest. Vi hade en väldigt trevlig kväll med god mat, många skratt, mycket alkoholoch ABBA :)
Sen vill jag även passa och tacka er som var här den 1/1 då jag fyllde 30 år och firade mig. En väldigt trevlig dag även om alla nog var lite sletna ;)

Fick många fina födelsedagspresenter, vill tacka Hinken, Mamma m familj, Charlie och Rob, Pappa m familj, Ninnie och Jeppe, Linnéa och Johan, Christina och Nisse, Laura och Elias.
Men vill även passa på att tacka alla er som SMSade, mailade eller ringde :)
Det värmer ett gammalt hjärta (för nu är jag ju gammal *s*)

Nixo klarade alla fyrverkerier med bravur. Ingen skotträdd hund där inte :)
Och idag blir det nog lite dragträning. Ska se om jag kan filma lite med min nya videokamera och lägga ut.
Här kommer lite bilder från nyår

Linnéa, jag och Ninnie (som inte har horn på huvudet *s*) i våra snygga klänningar :)

Linnéa och Hinken var kvällen ABBA Singstar par!! Vilket samarbete :)

Jeppe och hans luftgitarr :)

Hocke gick in för Singstar med själ och hjärta. Vann helt klart på stilstudie :)

Papparazzi (Jeppe) jagar mig och Ninnie i köket

Nixo funderar på vad vi sysslar med. Han tröttnade nog på vår vackra sång...förstår inte varför :)

Nyårsgänget tyvärr utan fotografen av förklarliga anledningar (Hinken) och Nixo
Observera att vi kör en djurvänlig nyår med tomtebloss istället för fyrverkerier.
Då är man mogen nog att prata pension också ;)

30 åringen!!

Det finns så många bilder, och det här är bara ett liiiitet axplock.

Tack igen alla som kom och förgyllde min 30 års dag och vår nyårsfest.

Kram och Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0