Agility SM

Dagarna går...men alldeles för långsamt! Både Nixo och jag vill börja träna igen. Det här med korta promenader är nog inte riktigt vår melodi. Men för varje dag som går är det en dag mindre...

Igår firade vi Philips student. Det var väldigt trevligt. Han fick många fina studentpresenter och vi fick jättegod mat. Det gjorde du riktigt bra Christina!!
Tyvärr regnade det större delen av dagen, men framåt kvällen blev det uppehåll och vi kunde ana ett hål i molntäcket.

Idag var tanken att vi skulle åka till Karlskrona och titta på Nina och Flinga som tävlar i Agiilty SM.
Men det var regn och rusk så det fick bli storstädning hemma istället.
Vi gick en kort promenad när de var på väg hemåt och jag fick höra hur det hade gått under dagen.
Jag blir så himla sugen på agilityn när jag hör henne berätta om ingångar, svårigheter, olika vägval...så det måste bli agilitystart med NIxo i höst. Målet är att han blir en snabb agilityhund :) Vi behöver inte komma till SM, jag vill bara uppleva samarbetet man har på en agilitybana. Så roligt vi hade...jag och Sally :)

Det hade iaf gått bra idag och imorgon är det dags för agilityklass.
Kör hårt Nina och Flinga, vi håller tummarna för er!!

Jag tror jag anar vad Nina vill ;)

Dags att börja uppdatera sig på allt man glömt om sporten nr 1 : Agility!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0