Valborgsmässoafton

Igår var det dags att skrämma bort vintern.
Vi var hemma hos en kompis och grillade, eldade och hade det trevligt.
Nixo fick för första gången i sitt liv se en valborgsmässoeld. Inte för att jag tror att han riktigt begrep det även om jag gjorde mitt bästa att förklara för honom :)
Trevligt hade vi det iaf. Här kommer lite bilder från kvällen.

Det började med lite problem att tända grillen. Men efter många försök så tog det sig. Nixo inspekterar gräsmattan.

Varför grillar man korv? Det är ju supermumsigt med råa korvar. Han fick i sig ganska många under kvällen.

Framåt kvällen blev det kallt och han fick agera täcke åt matte som frös :) Bredvid står Mia och messar som en galning :)

Tur att man har en stor knähund :)

Vi framför den varma sköna brasan.

Jag och Kenneth ska kampa om en pinne med Nixo. Ni kan nog gissa vem som vann :)

Kvällens pinnvinnare :)

Vill även passa på att gratulera Mixtra (Nixos mormor) och Christina till 7 små söta valpar som föddes inatt.
7 små nya liv som ska ut på äventyr i stora världen :)

Önskar alla en riktigt trevlig 1 maj!

Kommentarer
Postat av: Milla....

Åååå Gud vad jag är aviss på din fina vovve!

Vill med ha en vovve!

Hoppas allt gott mer er!

Måste ses snart!

Var kul se dig en snabbis igår på färjan :D



Kram Milla

2009-05-22 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0