Samlar energi....

Veckan har som vanligt rusat på. Det har varit rallylydnadsträning, agilitykurs, agilityträning hemma och konditionsträning.

Men i fredags kände både jag och Nixo att energin var som bortblåst. Vi har sovit nästan hela helgen och ska nu ta det lite lugnare och samla energi.

Han har ätit dåligt i helgen och varit hängig och jag har själv känt att jag kanske är på väg att börja bli sjuk.
Ikväll är första kvällen sen i fredags som han har ätit sin mat med stor aptit och drack rikligt med vatten. Det känns skönt.

Vi har en lugn vecka den här veckan. Imorgon ska jag hålla i lydnadsträning på Hässleholmsgården och på onsdag är det agilityträning OM han och jag orkar.
I helgen är det dags för Visseltofta och jag hoppas att vi båda är tillbaka på banan tills dess.

Det känns ganska skönt att sitta hemma och inte göra något speciellt ;) Händer inte så ofta. Jag tror Nixo uppskattar det lika mycket. Han ligger nedanför mina fötter och sover.


Kortare uppdateringar kommer under veckan.


Jag fick snällt hålla i pinnen Nixo skulle tugga på ;) Maj 2009

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth,Roger,Atlas o Yzer

ajdå.. vi hoppas att ni känner er betydligt bättre och ni gör rätt i att ta det extra lugnt. Vi hoppas att vi kommer och tittar till helgen ute i visseltofta men just nu vet vi inte hur dax det var där när det startar. Vi ska leta fram mailet igen. Ta det lugnt nu och njut av att vara tillsammans. kram Elisabeth, Roger, Atlas och Yzer

2009-09-15 @ 18:54:53
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0