Aktiviteter..

Egentligen spelar det ingen roll vad man gör med sin hund, bara man gör något. Tänk på att utmana hunden mentalt. Våra vänner är glada för att ha en uppgift i livet och för att känna sig behövd.

Detta vet ni alla säkert redan, men lika viktigt som det är för hunden att få arbeta på något vis, lika viktigt är det för mig att känna att min hund får ut maximalt av livet.

När min hund måste gå över regnbågsbron ska jag med gott samvete kunna säga att jag har gjort allt jag har kunnat för min vän och han/hon har haft det absolut bästa livet som jag kan erbjuda.





Dags att hoppa på käppen och flyga till blåkulla!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: emlan

Du har så rätt gumman

2010-04-02 @ 05:29:41
Postat av: Christina

Får lite dåligt samvete betr. aktiviteterna ibland jag. Är dock inte helt säker på att Nixo uppskattade att bli jagad av valparna, han ser något stressad ut.......

2010-04-02 @ 10:33:36
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: Milla....

Så vackert & så sant som det är skrivet!

2010-04-04 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0