Fotografering..

Imorse var det molnigt och ganska blåsigt så jag och Christina stack ut på dragrunda med hundarna. Jag körde Lacey och Kitty och Christina tog Mixtra och Nixo. Tjejerna jobbade på riktigt bra och det var riktigt härligt att komma ut och känna vinden i ansiktet.

Det känns att det är söndag idag, men tur nog är jag ledig imorgon också så jag ska njuta lite extra :)



Se så liten Nixo var på den bilden. Förhoppningsvis kan vi få till en ny sån här bild. Vill bara vänta tills naturen har vaknat lite mer.

Imorgon blir det rallylydnadsträning, förhoppningsvis med Malena. Vi får se hur vädret blir och om vi får ihop en tid som passar oss båda. Självklart tar jag med kameran :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0