Semestertider..

Förra veckan var vi i Stockholm och hälsade på familjen. Det blev en blandning av skärgård och storstad, regn och sol, shopping och slöa. En massa god mat och jättehärligt att träffa alla i familjen igen. Det är den enda nackdelen med att bo i Skåne, så långt bort från familjen...






Efter en vecka var det dags att ge sig hemåt igen, vi hade gärna stannat längre men har ju katterna här hemma att tänka på också.

Under den här veckan har vi gjort lite av varje, tränat, valpsäkrat hemmet och rensat ur alla rummen.

Nu närmar vi oss den stora dagen med stora steg. På fredag är det dags, då kommer Nixos lillebror :) Imorgon ska jag göra valet om vem det blir som får flytta hem till oss. Det är spännande och lite pirrigt, kommer jag fixa detta?
Men jag oroar mig inte längre, jag har så himla många underbara vänner som har lovat att hjälpa mig om det behövs, jag är så tacksam att jag har er :)

Vem lillebror blir och mer info om honom får ni när han har anlänt till oss :)


Idag har vi provat på uppletande/sök för första gången. Vi var på ett område med en massa förråd och skrymslen. Nixo verkade tycka att det var jätteroligt och det tog verkligen på krafterna, både hans och mina. Det ska vi helt klart fortsätta med och det är något lillebror kan vara med på också :)

Nu ska vi njuta av lördagskvällen!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ååå så spännande :))

2010-08-14 @ 22:25:49
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Christina

Längtar tills din dator är lagad och nya bilder på valparna kommer. Vi får ta några bilder ikväll och lägga på hemsidan istället!

2010-08-18 @ 05:40:58
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: Christina

For you that comes to this blogg from my website, Cissy's computer has broken down so no updates about the puppies here, sorry!

2010-08-19 @ 13:02:11
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0