Bling bling..

Nu har jag nog fått riktig bling-bling mani!
Inte nog med att jag har bling-bling på naglarna och på fingrarna, jag har nu tillbringat kvällen på nätet letande efter bling till mobilen och till datorn...snart ligger nog mina stackars killar risigt till ;)

Men blått bling på killarna hade nog inte varit fel!


Men tips på "skins" till den bärbara eller var man kan beställa det av egna bilder mottages tacksamt!
Hade varit kul med en dator som inte är svart och tråkig som alla andra. Fick ju tyvärr inte den rosa datorn jag helst ville ha ;)


Jag kanske håller på att bli en shopoholic?? Lyxfällan here I come ;) Haha, nä så illa ska det inte gå.

Nu ska jag ta mina trötta och lurviga hundar och hoppa i säng. Halvdag imorgon sen är det nyårshelg :)



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malena

hihi Du av nån är väl värd att UNNA dig!! Jag såg pengarna idag förresten. Tack =) dom är verkligen super dom där tossarna!! KRAMIZ

2010-12-29 @ 23:36:36
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag har en sida där man kan beställa med egna bilder, vi tar det i morgon. Tveksamt om det blir någon körning med den stormen vi har nu i natt.

2011-01-01 @ 02:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0