Dan före dopparedan...

Dagarna verkligen flyger fram. Imorgon är det julafton...tänk julafton. Det måste vara årets härligaste dag!
Jag är som ett barn när det kommer till det här med julafton. Träffa familjen, pappa får jag träffa på juldagen men det är ju nästan samma sak, äta god mat och såklart julklappar. Jag har svårt att förstå familjer där man inte ger vuxna och vuxna barn julklappar...isf vill jag alltid räknas som barn ;)

Nu har både bror och syster kommit så nu ska vi ladda inför den stora dagen imorgon!
I eftermiddag blir det grilljering av skinka, klä granen, slå in paket och ta en långpromenad med killarna. Är skönt att flyta omkring och bara vara :)

Tack alla vänner för de fina julkorten vi har fått!
Självklart lägger jag upp dem här på bloggen så att ni alla kan få se på de fina julkorten









Tack även till Malena med familj och Margareta på Polarullens Kennel, tyvärr var era kort så små så jag kunde inte få upp dem till normalstorlek.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0