Förändring

Nu är min nya dator här och det betyder att jag kan börja använda alla bilder jag har ;)

Ikväll har mitt ex varit här och hämtat sina saker. Det betyder att jag var tvungen att möblera om lite och greja. Milla, Fidde och Holly kom hit och hjälpte mig. Dessutom fick jag en jättesöt brödrost, tack! :)

Så här blev vardagsrummet när vi hade lyckats få ihop alla sladdar och möblerat om lite.


Både jag och Nixo trivs, Minus orkade inte vara vaken och titta så han har lagt sig på "sitt" täcke och somnat.

Angående hans täcke. När jag var uppe på vinden häromdagen för att bära ner en massa grejer så hittade jag Sallys gamla täcke som hon alltid låg på. Jag tog ner det och la det i sovrummet. Nixo gick och sniffade på det och undersökte det noga innan han gick och la sig på sin vanliga plats (min säng). Sen kom Minus, han tog en snabb sniff och slängde sig sen ner och rullade runt på täcket och la sig sen platt fall och somnade...hm...har ju sagt det innan, han har ryck som Sally, han hackar tänder som Sally och nu ser det ut som att han har hittat hem på Sallys täcke.
Behöver kanske inte tillägga att han numera bara sover på det täcket :)


Nu ska jag och Nixo göra honom sällskap i sovrummet!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0