Helgen..

Igår åkte jag, Minus och Nixo hem till Jenny med familj. Vi hade en jättetrevlig kväll med god mat och gott vin. Jag passade även på att mysa med hennes små valpar som är hur söta som helst!




Efter hemkomst idag så åkte vi ner till Christina. Hon gav sig ut på en slädtur med Nixo, Mixtra, Kitty och Lacey. Jag och Minus passade på att gå en promenad i det underbara vädret.



Min härliga kille och morfar Dexter busade lite på fältet.

Sen fick jag snabbt springa tillbaka med Minus för att kunna möta upp Christina och gänget som var på ingång.

Det var några tappra kämpar som kom tillbaka. Det var svårt underlag och väldigt ojämt ute på de okörda fälten.
Men alla fem verkade nöjda och glada.


Vi avslutade vår söndag hemma hos Gunhild med jättegod middag. Jag tror det är dags att jag börjar fotografera hennes rätter. Hon hade kunnat ställa upp i "halv åtta hos mig" utan problem.

Nu ska jag göra som hundarna och intag liggläge i soffan :)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga kort...Men GUD vad Minus växer!!! Har du extra gödning i fodret hi hi...Jättefin är han <3

Kram Lotta

2010-12-12 @ 20:54:36
URL: http://www.frode.zoomin.se
Postat av: Cissy

Haha, jag verkar inte behöva någon gödning, han blir nog en stor fin grabb :) Ja vi har verkligen två fina valpar vi :) Kram

2010-12-12 @ 20:59:17
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: sandra

vilka sötisar. nu e jag kär igen....åh va dom e gulliga. kan inte sluta titta på dom. kram.

2010-12-12 @ 22:56:21
Postat av: Christina

Haha, lite ojämnt var det i plöjningen måste jag säga. Sen att det var någon form av halvt skare för övrigt. Men de var jätteduktiga allihopa. Nu får vi verkligen hoppas att det inte blir tö förrän efter Furudal!

2010-12-12 @ 23:21:45
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: Milla & Holly

Gud så härliga vinter bilder ...

Och du Minus är ingen liten minus längre ...

Han börjar bli stor & snygg kille! <3

Och valparna ... ja gud så söta!

Helt underbara ...

Hörs i veckan gumman ...

kram till er alla ...

2010-12-13 @ 10:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0