Julkort!

Jag jobbar fortfarande på vårt julkort. Är inte riktigt nöjd och vill ju inte att det ska se ut som någon annans. Så jag låter fantasin jobba vidare.

Men under tiden börja det komma in julkort från våra vänner som jag gärna vill visa upp och tacka för!


Tack söta rara, ett helt fantastiskt julkort!


Julkort från det underbara Menageriet, tack Lena och Greger!


Tack Pernilla och alla vovvarna på Bivvilis Kennel.


Den här helgen har varit full av träning för hundarna. Igår lördag körde Christina först en sväng med de stora hundarna. Sen drog vi på oss skidorna och tog en tur med Dexter och Minus. Det blev bara ett par kilometer, Minus är ju inte så gammal och ska inte belastas så hårt.

Jag hade nöjda och trötta hundar hela lördagskvällen :)

Sen imorse efter att ha hämtat hem bilen som var på verkstad och lämnat hundsockor till Mikael och Kent så gav sig killarna och jag ner till Christina igen. Idag fick vi sällskap av Bea och Stella. Det var kul att se dem bägge igen!
Även Hanna kom ner med Vintra och det är ju alltid kul att ha de nya hundarna med i spannen.

Så Christina och jag gav oss ut med varsitt trespann. Det var en skön dag och solen tittade tom fram litegrann. Jag körde Lacey, Stella och Nixo, alla tre gick bra och de gånger Nixo tyckte att det skulle jagas kaniner eller rådjur talade tjejerna om att "nä, du håll dig på vägen". Väldigt nyttigt för Nixo :)


Så nu laddar vi om inför en kort arbetsvecka för snart är det ju jul :)
Julgardinerna kom upp i helgen och med några små inköp imorgon så är alla julklappar klara också.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0