Julkort..

Sitter och låter kreativiten flöda. Det har blivit lite roligt att få sitta och ordna med årets julkort. Tacka vet jag E-kort istället för de gamla hederliga posta-på-posten-korten. Även om de är trevliga att få så kommer jag nog aldrig få tummarna loss att göra sådana själv.

Klockan är mycket och egentligen ska jag sova för länge sen, men jag har fått någon typ av adrenalinkick av att låta min kreativa sida jobba ;)

Här kommer iaf lite bilder på Minus från det att han var 8 veckor till dagens datum.

Mattes lilla buse :)

Idag har jag förresten namnsdag..Anna :) Grattis till mamma och alla andra som heter Anna!


Nu är det dags att ge upp för dagen.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0