Timmarna innan...

Det närmar sig sakta men säkert. Granen är klädd, skinkan är i ugnen, middagen är intagen, hundarna är rastade, paketen är inslagna. Allt börjar ramla på sin plats. Här kommer lite bilder från dagen, men först ett julkort från Nixo och Minus uppfödare.

Det är morfar Dexter på bilden. Tack så jättemycket och önskar hela familjen en GOD JUL!


Jag tror faktiskt att vi kan vara med och tävla om Sveriges fulaste gran. Men tar man en topp från en stor gran så blir det nog inte mycket bättre än så här ;)




Nu blir det kvällsfika innan vi går och lägger oss.


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack detsamma! Du granen var verkligen ingen större skönhet, toppar brukar annars vara jättefina! Vi gjorde fynd på gran i år. Philip satte undan en gran vid Onoff för att köra hem och hämta släpet, 460 spänn skulle de ha. Jag tyckte förstås att det var dyrt så vi svängde inom Sten-Ols på vägen, där hade de utförsäljning och tog 170 för alla granar, även kungsgranarna. Så det blev en sådan förstås.

Vi har fått hur mycket snö som helst, mitt nya staket ser inte högre ut än det gamla! Nixo vill säkert ut och ta sig hit för en slädtur tror jag. Men hälsa honom att luckan är alldeles för liten för honom. Tänk att han står vid dörren även däruppe?!

2010-12-23 @ 22:23:59
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: sandra nilsson

Hej snäckan. granen va charmig men kanske inte världens vackraste, men det ser väldigt hemtrevligt ut o det är det viktigaste. vovvarna e så fina o jag vill bara kela med dom när jag ser dom, men kommer då på att jag får kela genom skärmen annars avlider jag av andnöd....så jäkla trist att vara allergisk när du har två helt fantastiska vovvar. vi hörs sen. kram.

2010-12-27 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0