Bilder från O´Sheakursen

Helt ovetande har jag och Nixo fångats på kort under kursen. Det är nästan lite läskigt att Lise-Lotte har lyckats fotografera oss utan att jag ens har anat det ;) Men jag är jätteglad för bilderna, det är ju alltid kul att ha som ett minne av en minnesvärd helg :)


Matte är fokuserad på vad som sägs och Nixo söker uppmärksamhet ;)


Det gäller att vila mellan passen..


Han verkar tycka att utställningsträning är roligt :)


Så många vovvar att titta på, eller är det Gerard han lyssnar på?


Nä, nu luktar han efter tjejer..


Gerard O´Shea in action..


Jag har ingen aning om vad jag gör, men jag försöker nog säga något ;)


Hm....

Fick en jättefin gruppbild också, tyvärr får jag inte ordning på storleken på den så den kommer en annan dag.

Idag blev dragträningen inställd pga blåst. Det snöar och blåser något helt otroligt! Så jag och Christina gick ut med alla hundarna på en promenad istället. Det var en intressant promenad, halkande och pulsande om vart annat. Nixo verkar iaf trött och har gått och lagt sig i sängen, jag ska ta och göra honom sällskap.

På återseende!





Kommentarer
Postat av: elisabeth, roger, atlas o yzer

alltsååå det är som att se lilla Atlas...S.. fina bilder och ni ser verkligen koncentrerade ut..ler.

2010-02-03 @ 12:38:24
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0