Fotografering..

De sista dagarna har det tagits många foton. Igår var jag och Camilla i Hässleholm, Hovdala Slott, och släppte hundarna i den stora rastgården som de har där. Det var Nixo, Kenzo och Tessie. Alla tre lekte och busade och uppskattade nog att få springa runt hur som helst :)

Jag gillar Nixos steg och hållning på det här fotot. Min lilla kille börjar bli stor :)


Tessie i full karriär..


Kenzo i lagom tempo ;)


Bara för att ni ska få se storleksskillnaden på dessa två hanar. Jag som alltid tycker Nixo är stor ;)


Han är kanske inte stor i jämförelse, men han är snabb :)


Tessie och Nixo busade nog mest, det är ju hans favorittjej


Tessie gjorde allt för att få igång lek, Nixo funderar nog mest på hur han ska klara av den här stora snygga tjejen ;)


En puss fick han också ;)


Sen var det dags för möte, vad det handlade om vet vi inte. Men vad vi vet är att alla hade kul och verkade nöjda. Det får vi göra om fler gånger :)

Idag har jag semester från jobbet och kan då hitta på en massa trams som jag i vanliga fall inte hinner med. En snäll kompis (som är jätteduktig på att fotografer) har idag börjat hålla kurs för mig i fotografering (det är dock inte trams, det är på största allvar!). Första läxan var väldigt lärorik och jag började tänka på saker som jag inte har tänkt på innan. Här kommer några bilder som jag har skickat till henne och önskat få kommentarer om ;)


En vanlig ståbild men i en ovanlig vinkel.


Fotografi ur grodperspektiv, jag gillar hans uttryck i den här bilden.


Eget påhitt kallar jag det här ;) Låter bilden tala för sig själv!

Nu ska jag gå och kolla in en blomma som är mitt senaste offer. Både katterna och Nixo har fått blixtar i ögonen så jag får byta till ett annat objekt nu *s*

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Tessie & Kenzo

Kan bara säja en sak..... KANON!!!!!

Hundarna säjer helkul på hög nivå!!!!!

Tack för korten!!



Kram Camilla

2010-01-04 @ 15:46:30
URL: http://www.mamiroufs.se
Postat av: Christina

Härliga bilder, jag kan nog följa med till Hovdala nångång. Hoppas på fina bilder från dagens testkörning med Atlas och Yzerman också, det gick ju faktiskt över förväntan. Bra att husse låtit dem dra bildäck och fälgar och gud vet vad!

2010-01-05 @ 16:12:05
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0