Snöfall i Skåne

Idag har det kommit en hel del snö här, förhoppningsvis kommer det mer så kan vi köra med släde på morgondagens träningstur :)

Igår var det dragträningsdags, Nixo var lite ofokuserad men det är nog för att han fortfarande inte äter riktigt som han ska. Men nu är tiken i området inte i höglöp längre så det börjar gå åt rätt håll. Han tyckte iaf att jag var lite dryg med kameran igår och då ser det ut så här ;)

"Sluta fota annars äter jag upp soffan..."


"Ok, du tar mig inte på allvar, då gör jag så jag inte ser klok ut så kanske du slutar"

Så jag fick ge mig, men idag åkte kameran fram igen ;)

Idag har vi varir nere hos Christina för Nixos bror Atlas och morbror Yzerman skulle få prova på att dra. De var jätteduktiga båda två, så duktig var inte Nixo första gången han drog!


Yzerman och Atlas med matte vid sidan om och Christina på cykeln.


Yzerman och Atlas är på väg tillbaka, då gick det undan :)


Tjoho, full fart framåt!


Atlas, Nixos bror och Yzerman i bakgrunden som är Nixos morbror.


Nixo fick vara barnvakt till Molly medan vi körde. Jag vet inte om han uppskattade den uppgiften, han verkar tycka att hon är lite läskig ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla & Tessie & Kenzo

Åh vad trevligt ni ser ut att ha!!!!

Lilla tjejen på sista bilden ser ut som hon tagit över buren eller bilen... Hihi Nixo tycker nog att hon var för cool kanske? Hihi

Söta var dom alla!! ;))

Kram

Camilla

2010-01-05 @ 19:20:17
URL: http://www.mamiroufs.se
Postat av: Elisabeth, Rkoger, Atlas och Yzer

Hej.. tack för idag och vilka fina bilder! Hoppas mina blir lika bra. Nyss hemkommen från mina föräldrar så det blir att kolla imorgon hur bilderna blir. Du kommer finnas på ngr bilder. Alltid kul att träffa er! kram kram

2010-01-05 @ 23:38:15
Postat av: Milla....

Ooh Gud ja! Hon ser verkligen läskig ut den lilla Molly ... sikken sötnos! Bus kan jag tänka mig :D Skulle ni ha en valp ?

2010-01-06 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0