Förra helg...

Eftersom tiden inte riktigt har räckt till så tänkte jag visa vad vi gjorde förra helgen.
På fredagen gick jag och lämnade Nixo till ett par snälla hundvakter, sen bar det av ner till Anneli i Eslöv. Fick titta på valparna och sen åt vi gott, drack lite vin och snackade en massa.

Självklart fotade jag lite under kvällen.





Dagen efter steg vi upp tidigt och packade ihop oss och sen bar det av till Tvååker.
Efter att vi hade fått parkering, satt upp tältet och fixat med hundarna så gick vi en sväng för att titta på andra. Jag sprang bort till ringen där Jenny och hennes Prazsky Krysarik var. Jag hann precis fram till deras bedömning.











Efter lite mer rännande som var det dags för Samojederna att kliva in i ringen. Jag ställde Christinas Lacey i unghundklassen. Resultatet blev 1 kv 1 kk CK, 2:a BTKL. Hon skötte sig jättefint och vi hade jätte kul.



Efter en lång men väldigt trevlig dag så styrde vi bilen mot Eslöv. Sen packa jag, Emily, G'zon och Lacey in oss i min bil och körde vidare hemåt. Vi åkte och hämtade Nixo och beställde lite mat, sen var vi helt slut!!

Dagen efter blev det bad och lek med hundarna...men mer om det kommer imorgon :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0