Update in English!

I would like to welcome my new readers. If you are interested in the litter between Snowmist Not Just Anyone och Swedsam's You Made My Day, you can read about them under these three headings:

Från plus till MINUS

Valparna 2 veckor

Valparna 3 veckor

During the week I will post pictures of the parents and the puppies :)




Blir tyvärr ingen uppdatering med bilder från förra helgen idag. Vi är sent hemkomna från hundbadet så jag måste krypa till kojs istället.

Men idag är det lite som dagen före julafton...jag har nämligen beställt en kamera och har jag tur så kommer den imorgon!!! Och då ska ni få se på bilder ;))


Canon Eos 450D




På återseende, So long :)




Kommentarer
Postat av: Christina

Hade förväntat mig några nya bilder ikväll med tanke på att kameran anlänt.

2010-07-21 @ 23:16:11
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: Milla & Holly

ja lite bilder vill vi ha stumpan :) på både valparna och er :) Kram kram

2010-07-25 @ 16:24:43
URL: http://minholly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0