Valparna 3 veckor..

De blir bara sötare och sötare. Riktiga små ullbollar!!
Det är härligt att se hur de utvecklas och det är verkligen stor skillnad varje gång jag ser dem.

Här kommer nya bilder på grabbarna.

Blå valp:




Lila valp:




Grön valp:




Gul valp:




Vit valp:




Idag har jag även beställt en ny kamera som förhoppningsvis kommer i början på nästa vecka. Det ska bli så kul att kunna fota hur mycket som helst, när som helst :)

Annars har veckan som gått varit ganska lugnt. Det har varit väldigt varmt och därför har vi inte kunnat göra några speciellt ansträngande aktiviteter. Men det gör inget, Nixo har sommarlov och jag har en massa annat att göra.

I fredags firade vi Gunhilds födelsedag. Det blev toast med räkor, löjrom, gräddfil och rödlök. Till det drack vi rosa bubbel. En väldigt trevlig kväll :)

Igår var jag, Christina, Nisse och Linnéa inne i stan. Det har varit Kristianstaddagarna hela veckan, men jag har inte varit inne. Men igår så tog vi tag i det och åkte in. Åt en god middag på Thai Kong och sen satt vi på stora torg och lyssnade på Barbados och snackade.

Nu ska vi ladda inför en ny vecka igen. Men jag hoppas hinna med en ny uppdatering av bloggen imorgon, då kommer bilder från förra helgen när Emily och G'zon var här :)

På återseende!







Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka underbara så pluttar... man bara smälter när man tittar på de små liven. Och sötare blir dom bara... Vad kul att kameran kommer snart!!!! Jättekul då du tar så underbara bilder!! Vad blir det för kamera?



Kram

2010-07-18 @ 21:21:22
URL: http://www.mamiroufs.se
Postat av: EMILY

Åh alltså det är kärlek.

SÅ söta & gosiga.



Jag har precis kommit hem från mamma, där puppisarna fick komma ut för första gången :)

Åh jag är så fylld med kärlek, det är nog mer speciellt när det är ens egen hunds bebbar.

Vill ha alla!!! :) hihi



Håller på att uppdatera min blogg nu också med en hel drös bilder :)



Ser framemot att kolla din blogg imorgon :)



Och så kul med nya kameran :)



MÅNGA kramar

2010-07-18 @ 21:24:01
URL: http://emilybackman.blogg.se/
Postat av: EMILY

Den gule eller den vite valpen :) tror jag hihi

2010-07-18 @ 23:43:41
URL: http://emilybackman.blogg.se/
Postat av: sandra

lila eller grön tycker jag...fast alla e så söta. jag vill ha allihopa. åh jag e kär i dom alla.....tänk att du får kela med dom.....fuskigt...jag kommer till dig när bebisen anlänt, så nu gör jag en egen inbjudan till dig....haha......kram

2010-07-19 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0