Från plus till MINUS :)

Världen kan snabbt förändras åt både det ena och andra hållet. Mitt liv har den senaste tiden varit väldigt upp och ner. Jag har fått ta tunga beslut och tvingats ta tag i saker som jag helst velat strunta i.

Men vissa dagar lyser solen igenom molnen och jag är extra glad för det jag har. Mitt hem, min familj, mina vänner, mitt jobb och framförallt min hund. Nixo betyder så mycket för mig! Han är, som jag har sagt tidigare, min stöttepelare och kompass. Han för oss framåt när jag helst vill stanna upp.

Och så i fredags innan värmen kom, tidigt tidigt på morgonen kom det ett gäng, ett gäng som kommer få världen att fortsätta snurra. De kommer stötta och visa vägen. Ett gäng som tog med sig värmen och sommaren.

Och vare sig om man räknar i celsius eller Farenheit är det en midsommarhelg vi sent kommer att glömma!



På återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0