Artikeln i Hundsport!


Som många av er redan vet så var jag och Nixo på Shejpingkurs i början av januari. Efter kursen fick jag en förfrågan om att skriva lite om vad vi hade gjort och sammanfatta helgen. För ett par dagar sedan kom resultatet i tidningen Hundsport.

Men det är ju inte alla som har tidningen och jag har därför scannat in artikeln så ni andra får möjlighet att läsa den. Om det är för liten text kan ni förstora sidan genom att trycka ctrl +. Texten är något suddig men jag hoppas ni ändå kan se vad det står, annars får ni höra av er så kan jag maila över artikeln.



Idag började morgonen med stora snöflingor. Det var ganska oväntat då det känns som att våren har fått grepp om skåne. Men det slutade snöa efter en timme och det blev slask av alltihop. Jag och Nixo begav oss ner till Christina för att köra en sväng. Jag körde Nixo och Kitty, även kallade Trims & Trams av mig ;) Mor och son gör sitt bästa för att ignorera mig och göra lite som de själva vill, men stundtals gick det väldigt bra och då blev det mycket beröm :)
Både hundarna och jag kom tillbaka totalt täckta av lera, nu får våren komma och torka upp lite av det här eländet.

Nu ska jag ta tag i kvällspromenden och borstning av Nixo, han får ju vara fin när han ska till jobbet imorgon ;)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0