Hipp Hipp Hurra, Nixo 2 år :)

Idag är en speciell dag för idag är det Nixos födelsedag!

Dagen började som vanligt med att vi åkte till jobbet. Där fick han extra gott godis av Kersti. Efter jobbet åkte vi till CityZoo och så fick Nixo själv välja sina presenter.

Han fick lite hjälp av mig eftersom han lekte extremt väluppfostrad och inte tog någonting. Men han verkade ganska nöjd med det jag valde ut :) Sen hittade jag också ett jättefint koppel, men jag stoppade mig själv. Jag får avvakta lite, han har ju redan 6 stycken och kanske skulle ta och slita ut ett iaf innan jag köper ett till ;)

Födelsedagsbarnet med favoritpresenten :)

Sen blev det kvällspromenad med två av favorittjejerna Tess och Allis, självklart följde deras mattar Sara och Marie med.
Det blev en härlig långpromenad och det var faktiskt ganska varmt ute.

Lilla söta Allis var redo för en promenad.


Tess och Nixo som undrar varför det var tvunget med ett foto mitt i sniffandet ;)


Hela gänget på promenad. Tack för sällskapet det uppskattade både jag och Nixo :)

När vi kom hem åt vi middag och självklart fick Nixo smaka en dag som denna. Det blev korvstroganoff med ris och det var riktigt mums tyckte vi allihop.

Nu ligger Nixo och tuggar på det stora benet och själv ska jag vila i soffan.

Vill även passa på att gratulera resten av C-kullen, grattis bröder och systrar!!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: elisabeth, roger, atlas och yzer

Hipp Hipp Hurra för Nixo idag säger vi här och speciellt från hans brorsa Atlas. Atlas säger till Nixo att nästa år får de minsann och dar se till att vi ger dom tårta.. men det får vi se..s. Ha en underbar kväll!

2010-03-17 @ 22:05:18
URL: http://www,samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0