Nytt utseende!

Jag vill tacka Emily med en miljon kramar för det fantastiska jobbet hon har gjort med Nixos blogg. Jag kan tacka henne för den nya supersnygga layouten!

Du är en pärla :)

Annars är det ganska lugnt just nu. Jag har varit på konferens i Stockholm, Nixo fick inte följa med så han har varit hemma med husse.
Nu blir det en lugn hemmahelg och på söndag ska vi köra med hundarna. Ska se om jag kan få till några foton, beror lite på vädret.

Idag började det snöa men det var plusgrader så det blev bara slask av alltihopa. Det resulterade i en skitig hund och det är mindre kul.

Sitter i valet och kvalet också..ska jag anmäla Nixo till en utställning eller ska jag avvakta. Det är inget lätt beslut och jag velar rejält. Det kan vara för tidigt för honom, samtidigt så hade det varit kul att testa på bruksklassen...jag får nog tjata sönder öronen på min uppfödare och lyssna på hennes råd. Hon brukar veta vad som är bäst :)

och Emily återigen, tusen tack :)
Vill ni se Emilys blogg och se Nixos favorittjej går ni in på emilybackman.blogg.se

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Emily

Hej hej. Tack för du skrev så fint :)

Det var jätte roligt att få lov att fixa & trixa lite hihi :)

Om du vill, kan du skicka orginalbilden på Nixo där han står på stubben? Kom på en idé jag vill testa :) Får dock göra det hemifrån.

Hoppas nu ni får en skön ledig helg.

Kram kram

2010-03-12 @ 20:27:12
URL: http://emilybackman.blogg.se/
Postat av: Malena & Busan

UR snygg!!! Trevlig helg

2010-03-12 @ 21:38:47
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0