Att vara snäll lönar sig inte..

Jag tycker att jag är en snäll människa som gör saker för andra för att få dem glada.
Men ibland så känns det inte värt det...

Som idag tex..

Igårkväll gav jag killarna varsitt ben, Nixos favoritben. Allt för att döva det dåliga samvetet över att jag har varit borta hela helgen, plus att jag ville vara snäll.

Idag kom den otrevliga överraskningen...två magsjuka hundar :(

Så det blev en ganska lugn kväll för oss ikväll, men jag har ändå lyckats haft fullt upp...


Tur nog har jag huskurer hemma så de lär vara bra till imorgonbitti, håller tummarna för det iaf.



På återseende!


Kommentarer
Postat av: Malena

Men usch stackars stackars killarna!! och stackars dig!!! Du, när har du tid för massa kaffe och snack?? KRAM

2010-11-09 @ 15:30:28
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0