Fredagsmys...

Ännu en arbetsvecka bakom oss.
Vi började helgen med att åka hem till Milla, Fidde och Holly. Jag och Milla gick ut med hundarna så de fick busa av sig. Holly löper men det var inga större problem. Nixo kollade av henne och följde henne sen som en livvakt. Men han uppförde sig fint så det är nog som jag har trott, han känner skillnad på löp och höglöp.

Minus var som en lite duracellkanin och flög omkring åt alla håll. Man märker verkligen hur aktivitetsnivån ökar för varje vecka som går :)

Sen var det dags att åka hem och fixa lite inför vår fredagsbesök.
Nina och tjejerna kom över och åt middag med oss. Sen blev det lite Idol och glass.

Det är kul att se hur mycket Minus har växt när Ninas tjejer kom. Han har växt om Flinga och det är inte långt kvar förrän han är om Tilda också. Tyvärr fanns det inte en chans att få Minus att sitta fint bredvid tjejerna så det blev ingen bild idag.

Men förhoppningsvis ska vi köra en agilityträning snart (såklart inte med Minus) och då kanske jag kan få till lite bilder.


Vi har haft en intressant vecka bakom oss, Nixo har fått för sig att han ska sitta eller stå på mitt skrivbord på jobbet och titta ut genom fönstret ;)
Bilder på detta kommer under helgen.

Igår blev äntligen alla papper klara och huset är nu mitt :) Det känns som att den långa resan jag har gjort äntligen har nått sitt slut och jag kan nu börja leva mitt liv, så som jag vill leva det. Jag ser fram emot en ljus och positiv framtid. Jag vill tacka min familj och mina vänner för allt stöd. Jag vet nu vilka som är mina verkliga vänner och jag vet att både de och min familj finns där när jag behöver hjälp och stöttning. Tack!

Nu ska vi ramla ner i sängen för imorgon är det en fullspäckad dag med uppletandeträning och 30 års fest för min del.


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt att höra att allt är klart med huset nu. Ha en trevlig 30-årsfest så ses vi imorgon. Det blev ingen träningsrunda i blåsten utan vi tog en promenad vid krutbruket i Torsebro istället. Väldigt uppskattat av hundarna!

2010-11-13 @ 13:10:25
URL: http://www.swedsams.se
Postat av: Charlie

Du är grym syrran!

2010-11-17 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0